بی عنوان:)

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

بعضی وقتا رو در یخچال...بعضی وقتا رو آینه ی کنسول...یه وقتایی حتی رو پیشونی آدمی ک خوابه...یه یاد داشت میذاریم...میتونه خیلی بی ربط باشه..میتونه خیلی حیاتی باشه...اینجا یه همچین جاییه...مث در یخچال..مث آینه و مازیک وایت برد...مث حرفی ک بی مخاطب زده میشه..و میشه جدی گرفته نشه...سختش نکنیم:)


بیست و چهار/ باید کاری کرد...

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ
یادم می ماند که کسی باید پیدا شود که این پیشنهاد ها را به گوش آدم بزرگ ها برساند..و شاید آن من باشم..به هر قیمتی...هر قیمتی که باعث شود از وقوع فاجعه جلو گیری کرد...
۹۶/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ZahRaa

نظرات  (۲)

آدم بزرگها یه مرام دارن .....پیشنهاد نمیپذیرن غالبا
پاسخ:
خیلی خطرناکه اوضاع...کلی کار هس..کلی پیشنهاد هس....باید تلاشمونو بکنیم...نمیشه هی این اشتباها تکرار شه...نمیشه این همه آدم ضرر ببینن...
چه کامنت خوبی
چه بلاگ خوندی ای...
فعلا دارم میخونم :)
پاسخ:
مهربان هستی :)) خوشحالم کردی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی