بی عنوان:)

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

بعضی وقتا رو در یخچال...بعضی وقتا رو آینه ی کنسول...یه وقتایی حتی رو پیشونی آدمی ک خوابه...یه یاد داشت میذاریم...میتونه خیلی بی ربط باشه..میتونه خیلی حیاتی باشه...اینجا یه همچین جاییه...مث در یخچال..مث آینه و مازیک وایت برد...مث حرفی ک بی مخاطب زده میشه..و میشه جدی گرفته نشه...سختش نکنیم:)


بیست و هفت / اما مرا زبان غزلخوانیِ تو نیست...*

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۸ ق.ظ
. حس می کنم دچار بحران هویت شدم...
- چون اسمش با کلاسه ؟
. احتمالن چون اسمش با کلاسه :)) [صدای ذهن: و چون تو اونی نیستی که باید بشنوه :)]

* قیصر امین پور

نظرات  (۱)

احتمالا تغییر بزرگ در راه است:)
پاسخ:
and u know what it would be .... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی