بی عنوان:)

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

بعضی وقتا رو در یخچال...بعضی وقتا رو آینه ی کنسول...یه وقتایی حتی رو پیشونی آدمی ک خوابه...یه یاد داشت میذاریم...میتونه خیلی بی ربط باشه..میتونه خیلی حیاتی باشه...اینجا یه همچین جاییه...مث در یخچال..مث آینه و مازیک وایت برد...مث حرفی ک بی مخاطب زده میشه..و میشه جدی گرفته نشه...سختش نکنیم:)


بییست و نه / فوبیای فراموشی یا فراموش شدن ؟

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

"تهش یه تیکه سنگه ک اگه شانس بیارم اسممو بدون تشدید بنویسن روش:)"


_کی میخوای بزرگ شی تو بچه؟

+چهار هفته سعی کردم بزرگ باشم و پشیمون شدم...خیلی دنیای زشتی دارین:)

_تهش که چی؟ باید یاد بگیری بزرگ بودنو...بزرگ شدنو...

+تهش؟ تهش یه بسته مداد رنگی فابرکستل 48 رنگه س، با کلی مقوای فابری آنو یا اشتنباخ...تهش یه قفسه ی بزرگ از کتابه ک حتی وقتی برای چندمین بار هم میرم سمت هرکدوشون ک بخونم، بازم برام جدید باشن...تهش؟ صدا ساز دهنی میده تهش...مزه قهوه میده تهش...صدا آرامش میاد از اون ته ها...تهش؟ پرواز یاد میگیرم...رهای رهای رها...تهش یه خونه ی خلوته ک دم صبحش... که نصف شبش ...که پنجره هاش بازن باز...و بلندن...ساکته خونه هه...باد خنک میاد توش...تهش؟ تهش یه لبخند گنگ عه...که اسم نقش اول قصه یادش نمیاد ... ولی یادشه دستمو ک باهاش ستاره نشونش دادم...:)


#زهرانوشت

ظهر دوشنبه بیست و نهم خرداد تود و شش...:)

نظرات  (۲)

نوشته ات مزه قهوه میده......یه قهوه نیمه گرم در سی و خرده ای سالگی توی یه خونه نیمه تاریک که یه دیوارش پنجره است و صدای یه موسیقی بی کلام چکیده در فضا
پاسخ:
یه جای مرتفع عه...یه طبقه ی بالایی ... پنجره قدی داره ... کوچیکه ... خیلی کوچیک ...ولی پنجره ش بزرگه ... سرد هم هست ولی پنجره بازه ... خسته هستم و نیستم ... ولی اینو می دونم که قطعا تلویزیون نداره ... اگه پای انتخاب من میون باشه :)
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۴۵ همونکه توقدرمطلق بود یه روزی
تهش(:....کاش‌زود برسه به تهش
پاسخ:
کاش سالم باشیم اون تهش... از نظر ذهنی...تصمیم گیری... هر چی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی