بی عنوان:)

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

_جدی؟ _مگه من با تو حرف جدی دارم؟

بعضی وقتا رو در یخچال...بعضی وقتا رو آینه ی کنسول...یه وقتایی حتی رو پیشونی آدمی ک خوابه...یه یاد داشت میذاریم...میتونه خیلی بی ربط باشه..میتونه خیلی حیاتی باشه...اینجا یه همچین جاییه...مث در یخچال..مث آینه و مازیک وایت برد...مث حرفی ک بی مخاطب زده میشه..و میشه جدی گرفته نشه...سختش نکنیم:)


یک/ترا که گفت که در روی خوب حیران باش؟*

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ

راستش یه وقتایی آدما یه کارایی میکنن که آدم هیچ راهی جز سکوت نداره....

تغییری تو رفتار آدم ممکنه ایجاد نشه ولی اینکه اینقدر زیاد از حسن نیت تو سوء براشت شده قطعا آزار دهندس...

شاید انتخاب غلطی باشه ولی من ترجیح میدم از آدمی که اینطوری راجع به من یا هر کی دیگه فکر میکنه فاصله بگیرم...

س عزیز میتونست دوست خوبی باشه...همونطور که ف...خراب کردن ولی...انرژی اضافه کردن آدم جدید به دنیامو ندارم...:)


پ.ن:پر واضحه که من بیشتر از همه اخلاقایی دارم که ممکنه باعث آزار بقیه بشه...ولی واقعا نیاز داشتم یکم غر بزنم:))


* خموش حافظ و از جـور یـار نـاله مـکـن

  تراکه گفت که در روی خوب حیران باش؟


نظرات  (۴)

فونتش چشممو داغون کرد

اما


جالب بود
:)
پاسخ:
با اندازه اش مشکل داشتید؟
+
مهربان هستید:)
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۰ همون که قبلا توقدر مطلق بود
اضافه کردن آدم جدید فقد انرژی نمیخواد:/// طبق معمول مثل هم میگذرونیم((:
پاسخ:
بله چیزای دیگه ای هم میخواد اما من به طور مطلق از نداشتن انرژی حرف زدم....حتی یادمه علاوه بر قدر مطلق اعراب گذاری هم داشتی...:)))طبق معمول...
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۸ همون که قبلا توقدر مطلق بود
ِ
اعراب اَلانم دارَم کِ😊
پاسخ:
:)
مهربونیتون متفاوت با بقیس :)
برداشت اشتباه نتیجه ی منطقی اون عمل هست
شاید باید کم کم مهربونی رو ابراز کنید
پاسخ:
مهربانی ای در کار نبود...و الا درک میکردم...همین ش اذیتم میکرد:)ولی دیگه نمیکنه...زمان حل میکنه خیلی چیزا رو...
ممنون از پیشنهاد...بهش فکر میکنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی